کنار زغال های روشن میگذارند
تا روشن شود
چون همنشینی اثر دارد....
ما هم مثل همان زغال های خاموش
اگر کنار افرادی بنشینیم که روشنند
که گرما و حرارتی دارند ،
ما هم به طبع آن ها نور و حرارت و گرما پیدا میکنیم.....
پس آدمی رو انتخاب کنید که شما را روشن میکند به شما انرژی ببخشد.
اولین عشق من ، مدیرم بود...ما را در سایت اولین عشق من ، مدیرم بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت: 14:07